Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

kepercayaan pentingkan

Sedih-sedih, pakwe kita kan kan makwe lama dia datang balik cari dia kita taw lah pakwe kita baik,encem,tiut ok jangan bangga sangat xde siapa nak pakwe ko.. ok ok kita watlek je xmau marah marah dia, dia kan boleh fikir, macam baik je kita ni, dia dah tua taw lah dia nak wat ape, makwe lama dia tu pon xtaw malu ke terhegeh kat pakwe kita.. kita percaya pakwe kita xkan tinggal kita sebab tadi dia cakap dia SAYANG kita, SAYANG dia kat kita lain.. ok baget macam sweet..

!
!
!
v
dia jantung hati saya
MOHD HISHAM
xde siapa boleh ganti awak dalam hidup saya

nampak na ngadenye watlek jee...
ini blog saya bia jee...

GAMBAR KABUR YEE, SORY.. TEKAN GAMBAR SEKARANG

2 comments:

tiqs said...

sweet couple :)

NATASHA RAZI said...

yekew sweet.. haha thanks k..

Post a Comment